17 Ekim 2012 Çarşamba

ŞAHANE HATALAR TALİH KUŞU :)

Yeni açılan kitapçıya bir bakalım dedik.
Kitapları karıştırırken bir de baktım bu kitap.
Arkasını okuduğumda kesin alıyorum dedim.


Ee başladık okumaya yarım saatte bitiyor ama olsun çok farklı bir kitap olduğu için hoşuma gitti.

Gelelim bu şahane kitapta neler var....Diyelim ki size yüklü bir miktar para çıkıyor piyangodan.Olay burdan sonra kopuyor zaten.Bu parayla birlikte bir takım tercihler yapmak zorundasınız.Her bölüm bitiminde 2tercih var ve seçtiğiniz tercihle başka bölüme gidiyorsunuz.

İlk tercihlerimde zengin oldum ama öldüm.Tabi bunla yetinir miyim tekrar yaptım yine zengin olup öldüm.3.de ölmedim neyse ki :) Ama o kadar eğlenceli ki.Kötü olan tek şey çabuk bitmesi ve ölünce hevesinin kursağında kalması :):)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder